Saturday, April 28, 2007

28. April

Her er det lenge siden jeg har vært..........

Nå har båten kommet på vannet. Har også rukket et par turer utpå.
Her er et bilde av første turen utpå. Vi kunne ikke akkurat klage på sjenerende mye vind......
Vi var også helt alene på stranda, kanskje ikke så rart med tanke på at det bare var i midten av april. Men du og deilig det var....



Vi fikk også besøk av Svante og Svanhild. De hadde ganske lyst til å ha det vi hadde i baggen, så store sterke mannen min måtte være macho og jage dem vekk..........

Hadde en deilig ettermiddags tur i dag. Koste oss med litt pølser og avslapping i sola.





Her ligger glisa våre som skal bli brukt flittig i sommer. Gleder Meg *glis*

1 comment:

Lena said...

ja,se det - båten er ute.
Knis - det visste jeg jo - hehe
Og i kveld gleder jeg meg til vi skal ut med dere i den altså!!!